Kolorystyczna klasyka garderoby

Projektując garderobę kolorystycznie klientce, zawsze postępuje według schematu:

Kolory podstawowe – klasyka – dodatki.

Wszystko dobierane jest na podstawie dwunastostopniowej analizy kolorystycznej.

Dzisiejszy wpis, poświęcam czerwieni i niebieskosci, które ZAWSZE zawieram w klasyce. Rzeczą oczywistą jest, że ich nasycenie, kontrast, chromatyczność, temperature dobieram do konkretnej urody.

Niebieski to biznes i decyzyjność

Z psychologii kolorów, niebieski najlepiej buduje autorytet i jest rewelacyjny w biznesie. Mimo dalszych przekonań, iż czerń tutaj króluje, nie do końca tak jest ( tutaj odwołuje do mojego wpisu o czerni). Niebieski wzbudza największe zaufanie, jest dość neutralny ( ciężko aby do czegoś nie pasował). Pierwsze skojarzenia to niebo i woda – zatem symbolizuje coś stałego.

 

Czerwień – energia, seks, skrajności i kobiecość.

Apropo czerwieni, można mówić bardzo wiele. Kojarzy się z rozlewem krwi, agresją, ale i miłością (również tą namiętną). Psychologowie udowodnili na podstawie eksperymentu, iż kobieta w czerwieni, ma większe powodzenie. Kolor podnosi ciśnienie krwi i jest bardzo kobiecy, dlatego odpowiedni odcień (tutaj możemy podciągnąć ciemniejsze, nasycone róże) to absolutnie klasyka kobiecej garderoby ( i kosmetyczki). Warto pamiętać aby uważać z nią w biznesie (erotyczne skojarzenia), oraz z wystąpieniami publicznymi – po 20 minutach, drażni oko.

Na zdjęciach moja klasyka, w wydaniu raczej glamour:)

Zaplanowalas już swoją klasykę?

KS.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *